KONSERWACJE

Dla prawidłowej i bezawaryjnej pracy każda kasa fiskalna wymaga okresowej konserwacji.

Producent wymaga aby każda kasa fiskalna została poddana okresowej konserwacji przynajmniej jeden raz w roku.

Za nieterminowe wykonywanie konserwacji lub jej brak grozi utrata gwarancji.

Za terminowe wykonywanie konserwacji kasy odpowiedzialny jest podatnik.

Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przeglądu kasy a także rodzaje użytych materiałów konserwacyjnych określa serwisowa instrukcja obsługi opracowana przez producenta. 

Nasz serwis wykonuje konserwację kasy na zlecenie podatnika. 

Najczęściej konserwacja kasy odbywa się w punkcie serwisowym przy okazji przeglądów i napraw ale na życzenie przewoźnika, możliwy jest również dojazd do miejsca gdzie zainstalowana jest kasa.

Fakt wykonania konserwacji kasy fiskalnej przez serwis zostaje odnotowany w książce serwisowej.

Jeżeli podczas wykonywania konserwacji serwis ujawni usterkę kasy wycofa ją z eksploatacji i natychmiast przystąpi do jej naprawy.

Fakt wykonania naprawy również zostanie odnotowany w książce serwisowej.

Niezwłocznie po wykonaniu przeglądu kasa zostaje zwrócona podatnikowi. Najczęściej zwrot kasy następuje w tym samym dniu po kilku godzinach od momentu rozpoczęcia konserwacji. 

Punkt serwisowy: CENTRUM OBSŁUGI PRZEWOŹNIKA, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Chopina 33 

tel. dyżurny: 604296945 (7-22) 7 dni w tygodniu