NAPRAWY

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013 roku w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące (Dz.U. z 15 marca 2013 r. Poz.363) nakłada na serwis obowiązek podjęcia interwencji w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki kasy.

Nasz serwis podejmuje interwencje w ciągu 24 godzin a w sytuacjach awaryjnych lub na życzenie przewoźnika interwencja serwisu następuje niezwłocznie po zgłoszeniu usterki.

Najczęściej naprawa kasy odbywa się w punkcie serwisowym ale na życzenie przewoźnika, możliwy jest również dojazd do miejsca gdzie zainstalowana jest kasa.

Po zdiagnozowaniu usterki serwis przystępuje niezwłocznie do naprawy kasy. Po naprawie kasa zostaje zwrócona przewoźnikowi a książce serwisowej umieszcza się istotne informację o interwencji serwisu.

Najczęściej zwrot kasy następuje w tym samym dniu po kilku godzinach od momentu rozpoczęcia interwencji serwisu, ale przy poważniejszych usterkach np. związanych z pamięcią fiskalną naprawa kasy może potrwać nawet kilka dni.

Jak należy postępować w przypadku awarii kasy.

  • W przypadku awarii kasy należy przerwać sprzedaż na tej kasie. Jeżeli podatnik ma w rezerwie inną kasę można na niej kontynuować sprzedaż.

  • Niezwłocznie powiadomić serwis o zaistniałym fakcie oraz uzgodnić z serwisem termin, sposób i miejsce naprawy.

  • W książce serwisowej na stronie "żądanie interwencji serwisu" uzupełnić dane o zgłoszeniu awarii do serwisu.

  • Dostarczyć kasę wraz z książką serwisową do punktu serwisowego, chyba że zapadły inne ustalenia.

Punkt serwisowy: CENTRUM OBSŁUGI PRZEWOŹNIKA, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Chopina 33 

tel. dyżurny: 604296945 (7-22) 7 dni w tygodniu